Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2010 07:02 - От ума си пати - За конкурса #711
Автор: pegas08 Категория: Изкуство   
Прочетен: 3754 Коментари: 31 Гласове:
13

Последна промяна: 23.05.2010 22:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Историко- биографичен разказ
---------------------------------------------
"Не очаквам да ме обичат всички" -  Пегас08
---------------------------------------------------------------

Българинът днес е свободен!

Като електрон из орбитата на световния атом. Като Йов, в търбуха на кита.. Като самотен метеор из тъмната Вселена. Светне и угасне...


А беше страшилището на степите. Имаше си империя, наречена "Велика България."
Но, като всяка империя и тя видя своя край... На моста между Изтока и Запада... Не можа да устои на османлиите. Следва...мрак и робство.

После го освобождаваха... Накрая, съвсем го освободиха.. . Сега му броят дните. Кога ще изчезне - съвсем и завинаги!

А на него не му и пука! Лежи пред телевизора, чопли семки и псува наред. Съвсем свободно!
Понякога се натряска, ей така, без бандерол...направо за Пирогов.
Или пък се напуши. Каквото му падне.То, пушенето е приоритет, Колумбийски, но нейсе.
За вертепите в София, Варна и Сандански, да не говорим. Гангстерски рай!

"Свободен съм Санчо!"Като оня, дето се напил и викал:"Снощи пихме до сутринта! И нищо ми няма- сакото, портфейла, жената."
xxx

Някои се опитваха да се обединяват. По различни начини. Кой както може.Пегас 08 измисли конкурсите в блог. бегето.

И отпуши бутилката ! Духът на свраките това и чакаше!" Колко лошо нещо е конкурса!. По- лошо от Фидел Кастро и султана на Бруней!"

Брех, видях се в чудо! Какво ли не опитах: ласки, нежни стихове, гуш, цунк, пепел на главата, отрязах си опашката...Нищо не помага.

Изпратиха двама асасини-Агент 007 и Ръсти магарето. Анонинджи денонощно ми влизаха в леглото с цел да ме удушат. Скачах, изпотен и облещен, и виках на сън:"Конкурс! Конкурс!"

Ехото подхвана моя среднощен вик, но буквата "с" се загуби мякъде.
Обвиниха ме в сводничество и зоофилия.
Преживях и това.

Аватари, на които разчитах, започнаха да се държат странно.
Стараех се да избегна разправиите.Предупредих ги, че по време на цикъл не е подходящо да се дебатира. Кой те слуша!

Започна бактериологична война.
Взех радикални мерки, в традициите на БРЦК.Който не е с мен, чупката от блога!
Тъжно, но факт. Делото искаше жертви...

Сега съм сам, без старите дружки, отритнат от любовта, отритнат и обруган от "истаблишмънта" на сайта!

Но стана чудо! По никое време! Не един, а на пук- два конкурса.
В царския двор на египетската царица, един евнух каза, че първият конкурс, за поезия, бил цирк. Реших да му запуша голямата уста с още един!

Намерих нови приятели, нова любов!

Благодаря на всички най-сърдечно!

Вярно е, че моето дело има кусури, 99% грешки! Но един процент от него, заработи перфектно! Това е нашето мъничко и краткоткрайно единство.Без вас, нямаше да го има и него. Без вашето искрено приятелство и вашата щедрост! Нека се радваме, че сме заедно, макар и за малко! Нека се забавляваме всички!

Благодаря ви, страхотни сте!

Ваша предан слуга, Пегас08!






Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Добро утро!
23.05.2010 07:13
Много се смях с твоите конкурсни мъки.
цитирай
2. pegas08 - Ново чудо, братя!
23.05.2010 07:14
анонимен написа:
Много се смях с твоите конкурсни мъки.

Анонимен да ме обича!
цитирай
3. alexiev63 - В момента
23.05.2010 07:39
слушам Kitaro Cosmic Love, чета и слушам, и пак чета, напоследък тук в блога станаха доста неща, лоши неща, думи кинжали, забиващи се в сърцето, не знаеш защо, просто война, за какво е всичко това?
И аз не мога да си отговоря братко, има толкова много завист и злоба, злоба която е прогнила сърцето, спрях да пиша тук, дори коментарите избягвам, страх ме е, само чета, и слушам Китаро, и пак чета, поне това не могат да ми отнемат. Но ти продължавай приятелю, и вярвай в нас, ВЯРВЯЙ!
цитирай
4. mia2442 - хаха -сладур -толкова ли страшно било!;)
23.05.2010 07:43
това с анонинджите изби рибата!:):):)
споко - и ние те обичаме!:)
цитирай
5. pegas08 - Алекс, мили братко, на война , като на война!
23.05.2010 08:46
alexiev63 написа:
слушам Kitaro Cosmic Love, чета и слушам, и пак чета, напоследък тук в блога станаха доста неща, лоши неща, думи кинжали, забиващи се в сърцето, не знаеш защо, просто война, за какво е всичко това?
И аз не мога да си отговоря братко, има толкова много завист и злоба, злоба която е прогнила сърцето, спрях да пиша тук, дори коментарите избягвам, страх ме е, само чета, и слушам Китаро, и пак чета, поне това не могат да ми отнемат. Но ти продължавай приятелю, и вярвай в нас, ВЯРВЯЙ!


Знаеш, още Хераклит казва, че войната е майка на всички неща!

Просто трябва да сме готови за нея и в желязна кохорта!

Който меч вдига, от меч ще ...хайде от мен да мине....от сатира ще му се повдига!

( в смисъл- get sick, а не-get hot! Ха-ха ха!
Горе главата, приятелю! Доброто ще победи!
цитирай
6. pegas08 - Ха-ха- ха! Боли точно толкова, колкото , когато
23.05.2010 08:49
mia2442 написа:
това с анонинджите изби рибата!:):):)
споко - и ние те обичаме!:)


леля Мадона изпя "I`m a virgin"...и после нещо стана, знаеш какво!

Миа, всички се обичаме! И така трябва!
цитирай
7. анонимен - За да запазим единия перфектен процент:
23.05.2010 09:25
"Войната е БАЩА на всичко" - не майка.
цитирай
8. divna8 - Добър да е ни денят, Пегас!!!
23.05.2010 09:56
Добър да е денят ни, Пегас :):):)
С теб страдах и се смях и аз,
замислях се, но - признавам
с глупостите се забавлявах :)))
Защото е напразна тревога
цялата шумотевица в блога
за конкурсната не-етичност
относно проза и поетичност...
Жури са самите участващи,
а не някакви блого-влстващи'
дават мнение и читателите -
на участниците, почитателите:)
Така се вижда популярността,
истинската, "първа страница"
в сърцата и в душите на всеки!
Успех - на разказвачи и поети,
успех на всички, които разбраха,
оцениха и с участието признаха:
ЕДИНСТВО се гради с дума добра,
с мир, любов и с всеобща борба!!!

Та, поздравявам те, скъпи Пегас,
че устоя на бурите! Бъди с нас,
не се отчайвай и не се отказвай.
На всички приятели показвай,
че ги цениш, въпреки различието
в мненията понякога! И ги обичай!
От мен запомни: нямаш не-приятели -
те още не осъзнават, че са приятели :):):)
цитирай
9. razkazvachka - Я, Пегас го ударил на публицистика!
23.05.2010 10:50
Ще те обявим за българския Арт Бъкуалд!
цитирай
10. pegas08 - Аз пък ще те прочета!
23.05.2010 11:02
razkazvachka написа:
Ще те обявим за българския Арт Бъкуалд!


С удоволствие!
цитирай
11. pegas08 - Ах, философия нахалост,
23.05.2010 11:04
анонимен написа:
"Войната е БАЩА на всичко" - не майка.


и право и медицина,
и богословие за жалост,
аз учих не една го дина!

И ей ме на , накрая пак,
Пегас си бях, сега съм пак!
цитирай
12. pegas08 - Ех, ти славна Ди!
23.05.2010 11:07
divna8 написа:
Добър да е денят ни, Пегас :):):)
С теб страдах и се смях и аз,
замислях се, но - признавам
с глупостите се забавлявах :)))
Защото е напразна тревога
цялата шумотевица в блога
за конкурсната не-етичност
относно проза и поетичност...
Жури са самите участващи,
а не някакви блого-влстващи'
дават мнение и читателите -
на участниците, почитателите:)
Така се вижда популярността,
истинската, "първа страница"
в сърцата и в душите на всеки!
Успех - на разказвачи и поети,
успех на всички, които разбраха,
оцениха и с участието признаха:
ЕДИНСТВО се гради с дума добра,
с мир, любов и с всеобща борба!!!

Та, поздравявам те, скъпи Пегас,
че устоя на бурите! Бъди с нас,
не се отчайвай и не се отказвай.
На всички приятели показвай,
че ги цениш, въпреки различието
в мненията понякога! И ги обичай!
От мен запомни: нямаш не-приятели -
те още не осъзнават, че са приятели :):):)


В радост и неволи, приятел ми бъди!
цитирай
13. cefulesteven - Съденето се превърна в маниер на ...
23.05.2010 13:49
Съденето се превърна в маниер на българина. Нищо свястно не остана незаплюто. Нищо поне малко свястно не остана незаплюто. И нищо индивидуално. Нищо малко по-различно. Нищо, което може да се нарече дело. Нищо което има някакъв свят и малко се е откроило от сивата маса на безличието и пълната анонимност. Никакво самочувствие не бива да имаме. Или, ако имаме да си го извоюваме толкова грубо, че да се превърнем в онези които погазват основното ни право да бъдем себе си, да дишаме, да използваме миговете си, своите мигове от краткият си живот, така както ни е дал право не друг, а самия Господ, че ни е предоставил правото сами да разполагаме със своя живот.

Не се и съмнявам, че това е масова психоза, създавана защото е удобно да се владее един разкъсан от противоречията си, сам дърпащ се към дъното на казана, народ.

Отдавна съм толкова отвратен, че не мисля, че мога вече с нещо каквото и да е било да съм полезен, за каквото и да е било. И май вече не искам да съм полезен, защото се и питам, дали ако бъда полезен няма да е на системата, която разчита с подобен дяволски хаос, разкъсал душите ни, да цари над тях.
цитирай
14. pegas08 - Стефане, братко, прав си! Дълбоко си прав!
23.05.2010 15:12
cefulesteven написа:
Съденето се превърна в маниер на българина. Нищо свястно не остана незаплюто. Нищо поне малко свястно не остана незаплюто. И нищо индивидуално. Нищо малко по-различно. Нищо, което може да се нарече дело. Нищо което има някакъв свят и малко се е откроило от сивата маса на безличието и пълната анонимност. Никакво самочувствие не бива да имаме. Или, ако имаме да си го извоюваме толкова грубо, че да се превърнем в онези които погазват основното ни право да бъдем себе си, да дишаме, да използваме миговете си, своите мигове от краткият си живот, така както ни е дал право не друг, а самия Господ, че ни е предоставил правото сами да разполагаме със своя живот.

Не се и съмнявам, че това е масова психоза, създавана защото е удобно да се владее един разкъсан от противоречията си, сам дърпащ се към дъното на казана, народ.

Отдавна съм толкова отвратен, че не мисля, че мога вече с нещо каквото и да е било да съм полезен, за каквото и да е било. И май вече не искам да съм полезен, защото се и питам, дали ако бъда полезен няма да е на системата, която разчита с подобен дяволски хаос, разкъсал душите ни, да цари над тях.



Съгласен съм с всяка твоя дума.

Нека , за читателите, предварително се изясня. Ще говори един обикновен Интернет потребител,с истински, български автор. Не държа Стефан да отговаря.

Искам само да подчертая, че това са думи на сериозен автор, представител на българската култура- писател, интелектуалец, интелигент.

Последните две определения, бяха предмет на дебат, в предаването на Волгин, по Хоризонт- събота, предпразнично. От това предаване разбрах само едно. Че положението е много зле, да не кажа смарангясано!

Изброиха на пръсти някои свястни, от високо ниво- Цветан Тодоров, европеец на годината(но, във Франция), Юлия Кръстева- Франция, Кристо Явашев- и той по "тая тежка чужбина).

Оперни певци, музиканти, писатели- споменаха Илия Траянов- в Германия, всичко е аут.

Тук царува...справка- Христо Ботев.
цитирай
15. pegas08 - Разговор със Стефан- продължение.
23.05.2010 15:29
Моля, всички приятели да вземат отношение. Не заради първа, а заради цялата беда, в която се намираме!

Беда е, уважаеми дами и господа, когато един български автор се отврати от околната среда. Екологията на нашата душа е такава, каквато е и екологията на нашата природа- крайно замърсена!

Моля приемете моят сигнал
SOS!

За Стефан, за ширещата се макулатура, чалга и простотия!

Аз съм организатор на конкурса. Посписвам и сатира, за кеф. Други претенции нямам и не искам да знам никого, който ме ругае от сутрин до вечер!

Видял съм Лондон, Оксфорд , Кеймбридж, Бостън, Ню Йорк , MIT, ако сте чули, Калгари, Венеция, Виена, Москва, Петербург, съответните музеи и галерии...

За да обръщам внимание, на който и да било, с проблемно душевно здраве в Мрежата. А такива...дал Гугъл!

Проблемът тук не е Пегас, той изчезва след два дни!

Проблемът е Татковината, "системата, която разчита с подобен дяволски хаос, разкъсал душите ни, да цари над тях".

Браво , Стефане! Ти си лидер, а не шушумига сайтова!

Поздрав на теб и всички наши приятели!

Горе главите! Ние ще победим!
цитирай
16. boristodorov56 - Сякаш ще воюваш с класов враг!
23.05.2010 15:35
Много папетика!
Не търси цели -
поезията е добър повод човек да надмогне себе си.
Поздрави!
цитирай
17. pegas08 - Боре, обърни се към Стефан, ако искаш!
23.05.2010 15:49
boristodorov56 написа:
Много папетика!
Не търси цели -
поезията е добър повод човек да надмогне себе си.
Поздрави!


Аз си тръгвам, пътник съм и не съм проблем- за никой!
цитирай
18. panazea - Пегасе , братко ,
23.05.2010 15:49
Кой те нарани? Какво става в мое отсъствие и аз нищо не знам!
Нали знаеш , че съм Жана Д"Арк и Тримата мускетари взети заедно?
Ако искат да разберат на какво е способно едно скорпионче , да го захапят! Ама после да не плачат!
А конкурса се разраства! Привет!
Да знаеш , че по блоговете има много добри разказвачи , ама много скромни и не се чувстват достойни за конкурса на Пегас!
А този конкурс има Вселенски измерения - хей!
цитирай
19. panazea - Не контактувай с неподходящи субекти!
23.05.2010 16:03
Вредно е за здравето! Няма да чуваш собствените си мисли!
Посещавай само прелестни блогове , които ти носят щастие!
Из наръчника на Панацея.
цитирай
20. cefulesteven - Много папетика! Не търси цели ...
23.05.2010 16:50
boristodorov56 написа:
Много папетика!
Не търси цели -
поезията е добър повод човек да надмогне себе си.
Поздрави!



Въпросът не е само до поезия. Аз дори не участвах този месец, в тази категория на конкурса, защото поговорих със себе си, стигнах до консесус и се разбрах, че когато пиша стихове е просто защото това изживяване ми е толкова необходимо, че друго в случая не може да го замени, иначе не съм поет, няма и да бъда. Въпросът е за всичко, за абсолютно всичко, което някой реши да прави в милата ни родина. Било то малко или голямо, дребно или епохално, чисто лично дори, но бързо нашумяло, защото е различно и някак боде в очите, което вбесява притежателите им. Проблемът е, че който има лице да го покаже е заплют, замерян, подигран, поруган, назидаван, остро разкритикуван от потомците на профкомитетите, обвинен в неморалност, в нелепост, неестетичност, злонамереност, корист. Всъщност не ти говоря нищо непознато. Времето си минава във война и там където е имало някакви условия да се създава красиво, вече са разрушени, разградени. Творческият креатив се е самоизял, останала само дребнавостта и злобата...И скелета на боеца, който последен си отива, но ако в началото на войната е бил рицар, вече и от мародерство не би се отвратил, защото е претръпнал към всичко. Но знаеш, ти знаеш за какво говоря и мисля, че в по-голямата част, споделяш думите ми.
цитирай
21. pegas08 - Мила Пан, всичко е наред!
23.05.2010 18:11
panazea написа:
Кой те нарани? Какво става в мое отсъствие и аз нищо не знам!
Нали знаеш , че съм Жана Д"Арк и Тримата мускетари взети заедно?
Ако искат да разберат на какво е способно едно скорпионче , да го захапят! Ама после да не плачат!
А конкурса се разраства! Привет!
Да знаеш , че по блоговете има много добри разказвачи , ама много скромни и не се чувстват достойни за конкурса на Пегас!
А този конкурс има Вселенски измерения - хей!


Всъщност , по- добре не е било никога!

Твоите хора, добри автори, да не се ослушват, а да идват!

Чалгата дебне и при всяко колебание, веднага захапва. Мушва се като пепелянка по десет блога и бълва ли бълва! Мести си тъпата физиономия, къде ли не и ни бомбардира с тъпизми от девето дере!

И което е най-показателно, до обяд ругае като каруцар, а след обяд пише на морални и възвишени теми!
Ха-ха-ха!
цитирай
22. kasnaprolet9999 - Много си готин,
23.05.2010 19:28
важното е, че не си увесил нос. Сега с качак се пържите на един и същи огън, та ти стана ясно, за какво иде реч, когато и него го оплюха за този първи конкурс.
цитирай
23. pegas08 - Мила пролет, благодаря!
23.05.2010 21:55
kasnaprolet9999 написа:
важното е, че не си увесил нос. Сега с качак се пържите на един и същи огън, та ти стана ясно, за какво иде реч, когато и него го оплюха за този първи конкурс.


ИСКАМ ДА Е ПРЕДЕЛНО ЯСНО ЗА ВСИЧКИ!

МИНАЛАТА ГОДИНА АЗ ЗАПОЧНАХ КОНКУРСА!!!ПОСЛЕ ДОЙДОХА СВРАКИТЕ И СЕ ЗАДРЪСТИХА!

СЕГА НЯМА ТАКИВА ФИЛМИ!
ВСИЧКО Е АНДЪР КОНТРОЛ!

ИМАМ МНОГО, МНОГО ЗДРАВИ, УМСТВЕНО ДРУГАРЧЕТА!

УСПЕХ НА ВСИЧКИ!

ОТ УМА СИ ПАТИ!

ПЕГАС08!
цитирай
24. heartshapedbox - И аз напълно те подкрепям, до тебе ...
23.05.2010 22:13
И аз напълно те подкрепям,
до тебе редом ще вървя,
прави това което чувстваш,
ще има хора да го оценят!

мляс,мляс, добрички ми Пегас!
цитирай
25. pegas08 - Е, дружина славна,
23.05.2010 22:16
В сайта нямаш равна.

Благодаря на всички.

Мляс на кутийката за лека нощ!

цитирай
26. vanya70 - Честит 24 май, Коннико! :)
24.05.2010 00:32
Пожелавам ти да търсиш и да умееш да намираш добрите думи и за хубави, и за трудни ситуации! Двамата братя са ни подарили такова наследство, че това е напълно възможно! Богат е българският език и нека си пожелаем да успеем да го запазим такъв!

Поздрави и хубав празник! :)

ПП. А за конкурсите, нали си знаеш - разчитай на читателския ми вот и... само да си решил да го изтриеш - ще се срещнем в блога ми ;) :)
цитирай
27. pegas08 - Търся, бодилче, старая се,
24.05.2010 07:28
vanya70 написа:
Пожелавам ти да търсиш и да умееш да намираш добрите думи и за хубави, и за трудни ситуации! Двамата братя са ни подарили такова наследство, че това е напълно възможно! Богат е българският език и нека си пожелаем да успеем да го запазим такъв!

Поздрави и хубав празник! :)

ПП. А за конкурсите, нали си знаеш - разчитай на читателския ми вот и... само да си решил да го изтриеш - ще се срещнем в блога ми ;) :)

, но животът ми предлага само шамари!
Особено много "приятелски"!
цитирай
28. boristodorov56 - Разбирам те и те подкрепям.
24.05.2010 11:37
cefulesteven написа:
boristodorov56 написа:
Много папетика!
Не търси цели -
поезията е добър повод човек да надмогне себе си.
Поздрави!



Въпросът не е само до поезия. Аз дори не участвах този месец, в тази категория на конкурса, защото поговорих със себе си, стигнах до консесус и се разбрах, че когато пиша стихове е просто защото това изживяване ми е толкова необходимо, че друго в случая не може да го замени, иначе не съм поет, няма и да бъда. Въпросът е за всичко, за абсолютно всичко, което някой реши да прави в милата ни родина. Било то малко или голямо, дребно или епохално, чисто лично дори, но бързо нашумяло, защото е различно и някак боде в очите, което вбесява притежателите им. Проблемът е, че който има лице да го покаже е заплют, замерян, подигран, поруган, назидаван, остро разкритикуван от потомците на профкомитетите, обвинен в неморалност, в нелепост, неестетичност, злонамереност, корист. Всъщност не ти говоря нищо непознато. Времето си минава във война и там където е имало някакви условия да се създава красиво, вече са разрушени, разградени. Творческият креатив се е самоизял, останала само дребнавостта и злобата...И скелета на боеца, който последен си отива, но ако в началото на войната е бил рицар, вече и от мародерство не би се отвратил, защото е претръпнал към всичко. Но знаеш, ти знаеш за какво говоря и мисля, че в по-голямата част, споделяш думите ми.

цитирай
29. pegas08 - Към Борето и Стефан!
24.05.2010 12:39
Радвам се, че двама велики мъже се разбраха!
Добре , че не бяха свраките!

Леле , олеле!

Привет, български мъже!
цитирай
30. mamas - Честит празник!
24.05.2010 15:32
Ще пребъде българското слово! Въпреки всичко!
цитирай
31. анонимен - а стига бе
03.06.2010 14:12
тия хора нямат ли хумор, що не щат да се забавляват
или се зимат много насериозно.
Ако ше се зимаме насериозно по-добре да се сетим за ботев и стига по-вече със стихоплетството.
Аз искам да се забавлявам и го пожелавам на всички
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pegas08
Категория: Изкуство
Прочетен: 1415333
Постинги: 1084
Коментари: 5735
Гласове: 12811
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930