Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2010 13:13 - Ангел си ти! #621
Автор: pegas08 Категория: Изкуство   
Прочетен: 2293 Коментари: 14 Гласове:
13

Последна промяна: 08.04.2010 02:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Посвещавам на Миро и здравната реформа! От карнавала на пост #618- исторически
Заб.
Към всички апостоли- Кърваво писмо
---------------------------------------------------------

ЕБС- електронни братя и сестри, часът на въстанието наближава!
 Предлагам да пукнем първата пушка, на 10. 04....
Чакайте  хвъркатия, той ще каже по кого!

Бъдете в готовност! Копирай писмото и пускай да лети! Майтап да става!
Нашето дело е смешно дело, нал тъй?
Заб. И никой да не се изпуска дотогава! Брей!


            Ангел си ти
        -----------------------


Бавно, но славно, започнахме всички.
Рай да градим- земен и мил.
Сменяхме етапи- все исторически.
Но раят го няма. Къде се е скрил?


Пробваме царство- режими различни.
Въстания и преходи- напред и назад.
Мърцина си мряхме, за хора себични.
Раят го няма- пържим се в ад!


Решихме накрая, колайдър да правим.
Умни глави, изпращахме в Церн.
Неутрино, малко, да си доставим.
Може би с него, не ще да умрем.


Глобално затопляне- генно мутиране.
Одисея в Космоса. Летим и летим!
Не става с колхози, нито с мутриране.
Раят не можем да построим!


Каквото да правим -- бедата е ясна!
Тука си трябва- безсмъртна душа.
На нея горката- в тялото тясно.
Тя си отлита, а То в пръстта!


Но свършиха вече, мъки ужасни.
Лек за безсмъртие, откриха у нас!
Рецепти за мъртви, в здравната каса.
Душата свободна, танцува в захлас!


Велико откритие! Нима не разбираш?
От нас се иска едно. Да умрем!
Започват лечение по безсмъртна пътека.
Ангел си ти, Ангел за мен!



Тагове:   Ангел,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pegas08 - Мила Пан,
06.04.2010 13:17
Нали по рождение съм си прибран.
Коментарът ти го попреместих.
Тук при мен го свестих!
цитирай
2. pegas08 - От Пан
06.04.2010 13:17
13. panazea - Пегасе , чакам ново сборище!
13:13 Много ми допада! Аз присъствам колкото мога! Но духом съм там!
Само измисли темата ! Хайде с коня ход напред!
цитирай
3. panazea - Ами да ,
06.04.2010 13:46
за хайдушкото сборище иде реч!
И кървавото писмо!
Сбирай се хвърковата дружина!
Ще ни води Ангел Пегасов!
цитирай
4. pegas08 - Мила Пан,
06.04.2010 14:16
след толкова дълъг исторически "спан",
позволи ми малка, корекция да ти дам.

Сега сме демократски времена,
Всеки има своя свобода.
Всеки върви - на където си иска.
Всеки се води- както му стиска!
цитирай
5. razkazvachka - хайде сега, оплаквания и бунтове!
06.04.2010 15:39
какво и е на реформата - нямаш пари за лекар, не ти предписват дрога, не смееш да си помислиш да боледуваш даже - нацията оздравява, купува си със спестените парички чаршаф и със стъпки бавни тръгва накъм... където е тръгнала!
цитирай
6. panazea - Пегасе,
06.04.2010 16:40
Тъй не бива!
Всеки на където ще!
Туй си е слободия !
Мяза на неразбория!

Даже в бурното море ,
за да оцелееш ,
капитана слушаш ти ,
бързо изпълняваш!

И понеже сме отбор ,
приятели отбрани!
Пегасчо за капитан,
днес сме си избрали!
Накъде ни води той ,
нека да помисли!
Ний готови сме ,
в стегнат строй ,
само знак да стори!
Пегасееееееееееее , още сме живииииииииииииииии ,въпреки рИформитеееееееее!
Да му мислят рИформаторите! Щото ...
цитирай
7. yuliya2006 - ЕЙ, ПЕГАС, КАКВА ПУШКА БЕ РАЗБОЙ...
06.04.2010 17:07
ЕЙ, ПЕГАС, КАКВА ПУШКА БЕ РАЗБОЙНИКО? МОЯ ПОЗДРАВ ДНЕС ЗА ТЕБ..ПО ТЕМАТА

ДАЛИ ЩЕ ДОЖИВЕЯ


У гората птици нема,

избегаха от глад на юг.

Жълт дъжд вчера заваля,

листата като круши опадаха.





У реката риба нема,

умре, с кормака там лежи.

Вчера водата на три пъти,

цвета кат наше знаме си смени.





У морето медузи нема,

олигавиха се от петрол и ХАК.

Като кораб океански се понесе,

петно мазут и бавно изчезна.





У небето, цвет син нема,

сиво, гнусно като пепелта.

Ох, дали ще доживея,

до утре, утре сутринта.





21.10.2008

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
8. queerfish - Ле ле мале, приятелче, и това ли си ...
06.04.2010 18:50
Ле ле мале, приятелче,
и това ли си имаме вече!
Лек за безсмъртието наше!
Хаха ееееееегати, човече!
По-спокойна съм вече
за моето бъдно далече! :-)

Липсваха ми закачките ти! :-*
цитирай
9. pegas08 - Разказче, с чаршафи, комплект
06.04.2010 19:35
razkazvachka написа:
какво и е на реформата - нямаш пари за лекар, не ти предписват дрога, не смееш да си помислиш да боледуваш даже - нацията оздравява, купува си със спестените парички чаршаф и със стъпки бавни тръгва накъм... където е тръгнала!

пълен напред!
цитирай
10. pegas08 - Драга Пан Пасионария!
06.04.2010 19:39
panazea написа:
Тъй не бива!
Всеки на където ще!
Туй си е слободия !
Мяза на неразбория!

Даже в бурното море ,
за да оцелееш ,
капитана слушаш ти ,
бързо изпълняваш!

И понеже сме отбор ,
приятели отбрани!
Пегасчо за капитан,
днес сме си избрали!
Накъде ни води той ,
нека да помисли!
Ний готови сме ,
в стегнат строй ,
само знак да стори!
Пегасееееееееееее , още сме живииииииииииииииии ,въпреки рИформитеееееееее!
Да му мислят рИформаторите! Щото ...


Каква е тази пледоария?
Испанска гражданска война,
Нима веч не отлетя?

Да не съм ви мъжка Жана Д,арк?
Аз, потомък на Петрарк?

Беатриче, нежно си сънувах,
А ти за капитан ме именуваш!!!
цитирай
11. pegas08 - Хей,Джу, какви ги свърши?
06.04.2010 19:44
Клео, с любов,а ти със смях ще ме довършиш!

Джу, от днес те награждавам със звание "Женски Шекспир"!
За девиз ти давам "Любов и смях!"

Очарован съм от твоя творчески гениий!

цитирай
12. pegas08 - Рибке златна, кой те похити?
06.04.2010 19:45
queerfish написа:
Ле ле мале, приятелче,
и това ли си имаме вече!
Лек за безсмъртието наше!
Хаха ееееееегати, човече!
По-спокойна съм вече
за моето бъдно далече! :-)

Липсваха ми закачките ти! :-*



Твойта липса в мрак ме потопи...
цитирай
13. анонимен - егати комбината
06.04.2010 19:55
миро, ангел и пегас
ще пуцат пушки във захлас...
цитирай
14. razkazvachka - мдаааа - Пегас обявява сборище
06.04.2010 20:03
и зачезва загадъчно, без да обяви манифеста!
хей, шегобиецо, я да видим бързо точките - много си стеснил хоризонта, и на мен, като на 10 ми харесва темата за инвайрънментите
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pegas08
Категория: Изкуство
Прочетен: 1415387
Постинги: 1084
Коментари: 5735
Гласове: 12811
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930