Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2009 10:26 - Бъди какъвто си! Дискусия - 22.08.22ч.#313
Автор: pegas08 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1895 Коментари: 12 Гласове:
5

Последна промяна: 21.08.2009 21:34


http://vbox7.com/play:39d4af55

"Децата на революцията"- Да видим дали пораснаха! Накъде вървим? Дали ще се спасим?----- Край на дискусията- 2050 г. .когато ще станем около половината на сега...Нищо, може пък други да дойдат?

Подготовка за участие- примерни въпроси- Заб. Тинейджъри с предимство!

1. Знаете ли за романа "Лолита"?
2. Има ли безумна любов.Ако не е безумна, това любов ли е?
3.Колко деца мечтаете да имате?
4.На колко години бихте се" бракували"?
5.Бихте ли сключили "предбрачно споразумение"?
6Какво ще кажете за "семейния" живот в Холивуд?
7.Бихте ли изневерили?Защо?
8. Кога една връзка става сериозна?
9.Как оценявате днешните си връстници?
10.Каква е "модата"в любовта?
11.Има ли платонична любов?А виртуална?
12.Трябва ли да си остане виртуална?
13.Има ли учител(учителка), в  който) която бихте се влюбили?
14.За компромисите.
15.Червената линия(границата).
Съвет към връстниците.
Заб. доп. въпроси, зададени към победителите в конкурса "Българският Йети"- пост 303 - коментари.
Подгответе се добре, да не се излагаме, в добър тон... и никакви ... да не ми се мяркат, ОК? 22.08.22ч. Заповядайте;: пряко или задочно...Да живее България!

Заб.С предварителни заявки, тук не е Централна баня!



Тагове:   дискусия,   какъвто си,


Гласувай:
5



1. kleopatrasv - Аз съм първа, записвай ме
20.08.2009 15:30
Може ли в мерена реч или в непремерена песен ?
И допълни въпросите за жени , а не само да бъдат за неопитни тинейджърки !
цитирай
2. pegas08 - Шекспир и проза,
20.08.2009 18:09
ама де!
цитирай
3. pegas08 - Благодаря, Джул, чакам те!
20.08.2009 21:55
Насочвам се към твоя съвет и го претворявам в дела!
цитирай
4. julia13 - хайде,
20.08.2009 21:58
редно е да видим и твоите отговори, дерзай ти можеш!
Лека и спокойна от мен!
цитирай
5. pegas08 - Пегасови откровения. По настояване на докторантка.
20.08.2009 22:39
1.Лолита- романът става за американския пазар.Когато излезе тук, разпасани журналисти като Волгин, хълцукаха от умиление по тия дивотии.Перверзия!
2.Имах съученичка, Габриела- 7 клас. Обичаше Гошко:"Ах тия черни очета!". Викам:"Габи, вземи мен , Гошко не е за теб!"А тя крещи в двора на уч.:"Гошко!". Той в час по пеене.Това е безумна любов.
3. Две, най-малко.
4.На 21, пълнолетие и хоп, в торбата.
5.Не.
6.Леле мале, един свястен няма.Шитс!
7.Винаги готов! Майтап да става.Виж колегата Пърси Шели.
8.Като стане хептен сериозно на едно друго място.
9.С думата "Зук"- европейски
10. Модата е скапана. Гаджетата нещо не пускат много.Може пък да е за хубаво!
11.Платонично- виртуална има. При мен яко!
12.Абсолютно. Аз съм дуалист- тук материята, там духат!
!3. Леле, по български!Г-жа Ма----ска!Какви...!
14.Отстъпвай, отстъпвай...Моят любимец- Фабий Кунтактор(има такава джаджа).И после шут на Ханибал отзад!
15.Всичко търпя, само пари да не ми искат1
Съвет ли? Да се стегнат в кръста. Здрав кръст, здраво семейство!Да живее България!
10.
цитирай
6. pegas08 - Неси, поздрави.
20.08.2009 23:36
Ти си първа от тинчетата. Ставаш автоматично отговорник! Честито!
цитирай
7. pensne - Поздрави и от мен. Аз трябва ли да ...
20.08.2009 23:54
Поздрави и от мен.Аз трябва ли да попълня теста? :)
цитирай
8. pegas08 - Не се мотай, почвай.
21.08.2009 00:10
Ти ми надроби цялата каша!
цитирай
9. romantics - аз...
21.08.2009 11:18
1. Знаете ли за романа "Лолита"?
Чувала съм, но не съм се интересувала...

2. Има ли безумна любов.Ако не е безумна, това любов ли е?
ами има безумна любов, както има една поговорка: "Ако любовта дава ум на глупавите, то със сигурност го отнема от умните!"

3.Колко деца мечтаете да имате?
може би 2...

4.На колко години бихте се" бракували"?
ааами след като завърша училище, съм навита, стига да ми предложат и да обичам човека...

5.Бихте ли сключили "предбрачно споразумение"?
да, защо не...

6.Какво ще кажете за "семейния" живот в Холивуд?
ами не съм била там и не знам какво им е по-различното

7.Бихте ли изневерили?Защо?
никога! изневярата е най-ужасното което можеш да причиниш на половинката си!

8. Кога една връзка става сериозна?
оо, сложен въпрос. не съм сигурна...

9.Как оценявате днешните си връстници?
повечето пропадат и нямат особен морал!

10.Каква е "модата'в любовта?
хм, хубав въпрос, за мен модата в любовта е вярност и моногамност до края! но за доста тийнейджъри е да си сменят гаджетата непрекъснато...

11.Има ли платонична любов?А виртуална?
има платонична, а за виртуална има различни избирания, но по-скоро не...

12.Трябва ли да си остане вируална?
ами не разбирам от такава любов...

13.Има ли учител(учителка), в който) която бихте се влюбили?
не...определено не...

14.За компромисите.
всеки трябва да може да прави компромиси иначе, сигурно ще се избием взаимно. компромисите са нещо необходимо в живота.

15.Червената линия(границата).
аз лично знам кога трябва да спра...

Съвет: не се водете по другите, бъдете уникални, и се обличайте повече...
цитирай
10. aroundus - WR
21.08.2009 16:14
1. Знаете ли за романа "Лолита"?
Не съм го чел... за някакви педофилски истории ставаше въпрос. Не е сред книгите, които смятам да прочета.
2. Има ли безумна любов.Ако не е безумна, това любов ли е? Любовта е чувство. В чувствата разум няма... просто и ясно.
3.Колко деца мечтаете да имате? Не знам, бъдещето ще покаже.
4.На колко години бихте се" бракували"? Когато всичко се нареди. Може да е утре, може да е след 20 години...
5.Бихте ли сключили "предбрачно споразумение"?
Не. Бракът не е сделка.
6. Какво ще кажете за "семейния" живот в Холивуд?
Хората, които се интересуват от това, би трябвало да си намерят живот.
7.Бихте ли изневерили?Защо?
Не. Абсолютно правило е. Умът владее тялото, а въпросният ум се интересува само от едно момиче.
8. Кога една връзка става сериозна?
Когато стане връзка.
9.Как оценявате днешните си връстници?
Ниско.
10.Каква е "модата'в любовта?
Модата е да отричаш любовта и да я заместваш със случаен секс, за да се предпазиш от усложненията и болката от разочарованието... предполагам им е по-лесно така.
11.Има ли платонична любов?А виртуална?
Има. Има. Изпитвал съм и двете.
12.Трябва ли да си остане вируална?
Не.
13.Има ли учител(учителка), в който) която бихте се влюбили?
Предполагам някъде по света има, но не се е случвало досега...
14.За компромисите.
Няма как да се получи истинска връзка без компромиси. Склонен съм да ги правя за всичко, изключае човека, който искам да бъда.
15.Червената линия(границата).
Границата при връзките ли ? Субективна е. Моята е тънка...
Съвет: "отворете си очите"
цитирай
11. pegas08 - Hikari
22.08.2009 00:16

1. Знаете ли за романа "Лолита"?
Тъжна история за една споделена забранена страст. Все пак повече ме е докоснала друга една книга - "Нежна е нощта" на Скот Фицджералд. Ако в романа "Лолита" пастрокът е този, който става любовник на дъщерята, в "Нежна е нощта" прелюбодеецът е собственият кръвен баща... но страстта още не е любов, нали?

2. Има ли безумна любов.Ако не е безумна, това любов ли е?
Има. Любовта на Исус към хората. На кръстта в мъки и страдание страстно се е молил Бог да прости на мъчителите му. Колкото до това, което ние наричаме любов обикновено се оказва притежание....

3.Колко деца мечтаете да имате?
Засега имам четири родени от мен, още две, които считам за свои - дарени ми от Бога деца и много ученици, които наричам свои деца... например, твърдя, че вече съм баба на един мъничък Антонио, които е син на моя ученичка, която ме възприема като духовна майка...е, възрастта в случая няма значение...

4.На колко години бихте се" бракували"?
Лично аз се бракувах на 19 а на 20 вече родих сина си. Сега - във втория си брак го направих със същата решителност както при първия... може би със също толкова неизвестни...не е важно на колко си години, а как възприемаш връзката си. Казано е заедно в радости и скърби... как може да се определи кога ще си готов да споделиш целият си живот с любимия си?

5.Бихте ли сключили "предбрачно споразумение"?
Ако беше важно за съпруга ми - да.

6.Какво ще кажете за "семейния" живот в Холивуд?
Парад на суетата. Но и там живеят хора. Ако човек се абстрахира от изкушенията има шанс да направи здраво семейство и при абсурдни условия. Не е невъзможно - въпрос на дух е. Не бива да се забравя, че християнското семейство е тайнство и е благословено от Светия дух. Все пак никъде не е казано, че няма да има изкушения по пътя. ... в радости и скърби. Заедно. Суетата е само един от многото демони в Холивуд. Така че - не е за завиждане.

7.Бихте ли изневерили?Защо?
Не. Нямам потребност.

8. Кога една връзка става сериозна?
Когато поемеш отговорност за живота на човека до теб.

9.Как оценявате днешните си връстници?
Моите връстници са хората около 40-те. Бива си ни. Оказахме се държеливи, въпреки цената, която платихме за илюзиите си.

10.Каква е "модата'в любовта?
Хоро не остарява, казвала баба ми Ела, на която дължа името си. Модите идват и си отиват остава присъствието. Дали присъстваш в живота на любимия.

11.Има ли платонична любов?А виртуална?
Има разбира се. Любовта има много измерения.

12.Трябва ли да си остане вируална?
Зависи от обстоятелствата. Но обстоятелствата са хоризонт, както казвам в стихотворението си "Изборът".

13.Има ли учител(учителка), в който) която бихте се влюбили?
Влюбвала съм се и съм изживявала любовта си. Така се случи, че съм била и колега и преподавател на съпруга си. За нас е нормално.

14.За компромисите.
Винаги, с много любов. Единственият компромис, който не бива да се прави е насилието.

15.Червената линия(границата)
Няма граници.

Съвет към връстниците.
Моите връстници? Да не спират да обичат и когато станат на 104. А тийнейджърите - да бързат бавно. И от най-неразрешимите бъркотии има изход. Няма невъзможни неща.


Изпратено: 20.08 15:30 От: hikari
цитирай
12. pegas08 - Panazea- изказване
22.08.2009 07:59
Обратно към блога | Предишен постинг21.08 15:26 - Младите в България - Дайте им шанс !Смятам новото поколение много по-красиво , много по-добро от моето . Такива мили млади хора , таланливи и възпитани .

Забелязвам една тенденция : Малко от тях са щастливи , малко са усмивките !

Когато разговарям с тях , те ми споделят своите неволи и виждам , че имат право . Животът им е много по-труден от моя навремето . Живеехме скромно , но не ни липсваше любов и разбиране . Околната среда ми се струва много по-враждебна сега към младите . Училище , университет , работа , приятели . Аз нямах техните проблеми . Само учех , татко и мама можеха да ме издържат , не се налагаше да работя , когато работех , никой не ме ощетяваше. Даваха ми 100 лв заплата , но с тях можех да живея . Не съм работила на никой без пари . Моите началници не са ме лъгали със заплатата . Улиците бяха спокойни и свободни от бандити . Сега много млади момичета и момчета стават жертва на насилие . Насилието ни залива отвсякъде. Телевизия , радио , вестници се надпреварват . В този мътен поток е трудно на човек да плува срещу течението. Някоя фалшива звезда , например Ванко1 , прави конкурс за танцьорки , а после кара момичетата в чужбина да проституират . И обществото търпи това ! Ванко си строи хотел в центъра на Пловдив с тези пари , от страданията на децата . И няма правосъдие за него . Даже парламента гласува поправка в закона , за да го оневини. И ние гледаме цялото това безумие .

Когато младите правят недопустими неща , нека да се опитаме да разберем Защо?

Искаме да лекуваме симптомите , а не болестта .

Защо младите са гневни ? Защо са арогантни? Защо са готови да тъпчат по главите на другите? Защото това са получили в живота си досега и те отвръщат със същото .

Аз не ги оправдавам . Аз се опитвам да ги разбера .

Тези , които прозряха , че няма за тях бъдеще в България , заминаха за чужбина и отдавна вече са уважавани работници в други страни , където има правила , където се спазват законите. А тези , които останаха в България? Те неудачници ли са? Или за нищо не ги бива? Къде са законите , защитаващи младото поколение ? Колко осъдени престъпници има за насилие , за подкупи , за наемане на деца на работа ? Спомняте ли си момчето , което се задуши в кладенеца , защото го наели то да изчисти стария кладенец? Беше само на 15 години! Спомняте ли си го? И баща му отчаян ? И този , които го нае – осъден ли е, че погуби момчето?

Бедна Българио, на какво насилие е подложено младото ти поколение !

Ние по-старите сме вече гърмяни зайци и трудно се стряскаме .

Резюме

В България трябва да се спазват законите. Тези , които ги нарушават , трябва да си понесат последствията : и стари и млади !

Трябва да има гражданско общество като коректив на управляващите .

Да се стигне да убеждението , че няма богоизбрани и законът е еднакъв за всички .

Повечето млади хора не са порочни по-природа , те много бързо ще се вградят в едно общество , което ги уважава . Дайте им шанс!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pegas08
Категория: Изкуство
Прочетен: 1415241
Постинги: 1084
Коментари: 5735
Гласове: 12811
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930