Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2009 21:41 - Хейтъри и Лавъри "Да попеем за забраните!" 172*
Автор: pegas08 Категория: Изкуство   
Прочетен: 651 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 21.04.2009 22:51


"Get down to businesss!"Eminem

Цензура, анатема, забрана.
Министерството на "Мисълта"
С комисии черни и измама,
Попари цвят през пролетта.


Колко ловко е измислила,
Светата инквизиция начини
Подмамила и прелъстила.
Иска да се справи с душата ни.


Но най- искусно засега,
Безболезнено и без усилия...
Да кажеш за поета на шега:
"История стара, остави я!"


За героя на Радецки става дума.
Колко малко време оттогава.
Но в епоха глуха и безумна:
Осъдени душите на забрава.


А той ни учеше със стих и дело.
Отечеството свое да обичаме.
За Правдата , не скланяй чело.
Да любим и да мразим ни заричаше.


Затова сега с ирония и насмешка,
Гледам доморасли философи.
Стари фарисеи в нови дрешки.
Босички, с вносните пантофи.


Изпиват ме, любовно, замечтано"
Опипват ме, опитват ме на вкус:
"Позитивно агънце забляно.
Ще падне на софрата с вкуен сос."


"Аз хейтърче съм гадно и признавам,
Горчиво съм, лютиво от инат.
За сладки супички не ставам.
С отровно жило, ще ме споменат.


Какво да любя, мила ми госпожо,
Освен прекрасните ти две очи?
Високи сини планини? Ще ги заложат.
Реките в мръсотия ще текат.


Небето синьо, като от коприна.
Ще потъмнее в диоксид.
А изстрадалата ми Родина,
Песен лее от някой  рид.


Обичам таз земя голяма.
Лавър нежен съм към нея.
Обичам татко, обичам мама.
Но мразя боклуците из нея!

Заб."To be or not to be. That is the question..."

Освен прекрасните ти две очи?
Zab.2 Какъв  номер 7777, да е на късмет на всички, а на носителят да пусне фиш.



Тагове:   СОУ,


Гласувай:
0



1. darkenedangel - И друго, и друго ни учеше той ...
21.04.2009 22:10
Патриот е - душа дава
за наука, за свобода;
но не свойта душа, братя,
а душата на народа!
И секиму добро струва,
само, знайте, за парата,
като човек - що да прави?
продава си и душата.
И е добър християнин:
не пропуща литургия;
но и в черква за туй ходи,
че черквата й търговия!
И секиму добро струва,
само, знайте, за парата,
като човек - що да прави?
залага си и жената.
И е човек с добро сърце:
не оставя сиромаси;
но не той вас, братя, храни,
а вий него със трудът си!
И секиму добро струва,
само, знайте, за парата,
като човек - що да прави?
изяда си и месата.

Хр. Ботев

И на всичкото отгоре никога не ни е достаъчно ...

http://www.youtube.com/watch?v=I42c6RP04xU

Живеем в затворен алчен свят --
който учи всяко момиченце и момче още от дете --
как да печели възможно най-много,
а после да пилее всичко със замах.

Създваваме хаос от кредитни карти
харчим пари, които дори нямаме
Наше верою е да прахосаме всичко
Всяка неделя на пазар в мола...

Все не ни е достатъчно
Винаги искаме повече
много повече от преди
Така че води ме към най-близкия магазин.

Чуваш ли звънчето?
Кара те да запееш
Толкова омаен звук – звън!
Пръстени с диаманти
Щастие струи от там..
Ще си живееш като цар
обграден с толкова вещи и пари..

Когато удариш дъното – изтегли заем!
Направи още една ипотека на дома си.
Консолидирай дълговете си,
за да можеш да си позволяваш повече
докато накрая ти омръзне !!!

Хайде да се помотаем
изваждай портфейла ...
Звън !!!

Понякога си мисля, че всичко е само суета и гонене на вяръра ... в свят на макиажи и порцеланов грим ... ?!
цитирай
2. pegas08 - darkenedangel, добре го върза Ботев с твоята творба.
21.04.2009 23:09
Тя е също десетката.Чета я и все едно гледам филма"Енрон". Тогава, 2002г. се срина газовата компания и започна голямата веселба, пардон Депресия.А, няма страшно, ще се измъкнем...някога.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pegas08
Категория: Изкуство
Прочетен: 1405602
Постинги: 1084
Коментари: 5735
Гласове: 12811
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930