Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2010 16:16 - Виртуални гларуси #783 Автошарж - Неделен хумор
Автор: pegas08 Категория: Изкуство   
Прочетен: 2721 Коментари: 21 Гласове:
13

Последна промяна: 01.08.2010 16:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Химн на гларуса- лято 2010! Питър Гейбриъл!
--------------------------------------------------------------------

Мили мои, изпепелителните битки, а ла "Пустинна буря", в блог. бг, ме наведоха на мисълта, че хич не носим на критика и самокритика, на майтап също. А всичко е много лесно, само малко да се понаведем трябва- в преносен смисъл, ъв корс, твърдо убедени , че след ден-два , след нас ще остане дим и мъгла! Ето, например аз, как се самошаржирам!

Поздрав и за гиганта на мисълта, виртуалният Шерлок Холмс, смело размърдал котешкия си мозък и разкрил загадката на Матрицата  ,пост# 779...
Дами и господа- Котьо Пух, убиецът на черната магия. Обичам го това мило същество!


Летс гоу!


Морето вече стана скъпо.
Гларусът е без пара.
Трябва в джоба да се бръкне.
Там остана с долар-два!


Мутраците са в занаята.
Хотели, паркинги, чадър.
Местенце няма, свърши и гората.
Къде да правиш рахатлък?


Гларусът не се предава.
В друг океан ще плава той.
Блогче, в сайта си създава.
Смело готви се за бой!


Защото чул, че конкуренция,
Пуска мазни пипала.
Уж се крие Дулцинея.
Но скоро в плен ще падне тя!


Позасука си мустака.
Топ- гащи си обу.
Игриво с палци позащрака.
В Ай Ти пространството нахлу!


"Аз съм гларусът чаровен.
Чайки бели аз обичам.
Стихове творя редовно.
На тях сърцето си обричам."


Чайките не са от вчера.
Любовно-трепетно отвръщат.
Летят и пеят , без да спират.
С гларуса се те прегръщат!


Но съмна вече, позаспаха.
Настъпи Гугъл- тишина.
Чайките в леглото се прибраха.
Любовникът остана сам.


"Ех, друго беше на морето...
Реални чужденки на плаж."
Така оплаква битието,
Гларусът в ранен час.

Хайде всички на плажа! С Питър Гейбриъл!




Тагове:   хумор,   неделен,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. divna8 - Ей с това ... изби и рибата в морето, и гларусите край него, а за бг.блог да не говорим... пълно мълчание! Поздравления - много усмихнати :))))))))))
01.08.2010 16:25
"Но съмна вече, позаспаха.
Настъпи Гугъл- тишина."
цитирай
2. pegas08 - Да живее Филибето!
01.08.2010 16:28
Ще те срещна и няма да ми избягаш!
цитирай
3. divna8 - Аз не бягам. . . :))))) Само съм ...
01.08.2010 16:42
Аз не бягам... :)))))
Само съм невиДима :):):)
Хубав ден и усмихната вечер, Пегас!
цитирай
4. tili - Четкайте се, четкайте се, но
01.08.2010 16:43
имам някои подозрения за бедния гларус.
"Игриво с палци позащрака.
В Ай Ти пространството нахлу!"

Да не се заблуждава, защото мисля, че някои чайки или лисици и в IP пространството нахлуват. Дано не съм права! Анонимни, а??? Как не!

цитирай
5. pegas08 - Ди, и да не бягаш,
01.08.2010 16:47
пак ще те гоня. Нали съм Гларус!
Усмивки и на теб!
цитирай
6. pegas08 - Тили, что такое, вас ис дас?
01.08.2010 16:50
Би ли , Тили, изяснила
ти на нас?
За атаки говориш, а аз съм на плаж.
Да не ме удавят, брей? Чайките? От ревност? Мутри? За стари дългове?
Данъчни? Прочие?
цитирай
7. blagovestie - :)))
01.08.2010 19:03
Има моменти, в които ми звучи направо като пишман-виртуалния вариант на Ботевото "Хаджи Димитър" ;)
Много е сполучливо.
Поздрави :))
цитирай
8. heartshapedbox - Топ-гащи, той и без гащи да е няма кой ...
01.08.2010 19:52
Топ-гащи,той и без гащи да е няма кой да го види,Мляс!
цитирай
9. pegas08 - Защо ,Люси
01.08.2010 20:45
blagovestie написа:
Има моменти, в които ми звучи направо като пишман-виртуалния вариант на Ботевото "Хаджи Димитър" ;)
Много е сполучливо.
Поздрави :))


Защо така ти се е привидяло? Хем пишман, хем виртулан?
И после пък сполучливо!
Човекът страда, не забелязваш ли? В случая , моя милост!
Аз страдам , лирически, ти ме поздравяваш , фактически!
Е, благодаря, да ти се връща!
цитирай
10. pegas08 - Ето още един женски, безмилостен коментар!!!
01.08.2010 20:49
heartshapedbox написа:
Топ-гащи,той и без гащи да е няма кой да го види,Мляс!


Кутийке, лирическият герой, току -що си е купил от вашия МОЛ, нови гащи. И Иска да се издокара...Хайде, хайде, нима не помня как се издокарваше и ти, като се запознахме..
Мислиш , че съм забравил? Неееее! Пегас помни, имам те на запис...
Готови? Мляс!
цитирай
11. анонимен - Ти що ме триеш постоянно, бе аланкооло?
01.08.2010 21:50
Или моите похвали не струват. Добре, че не съм обидчив. Уточнявам, че гларусите в момента не висят в нета. На друго място размахват криле.
цитирай
12. heartshapedbox - Да, но ние бяхме на конкурс! А за п...
01.08.2010 23:09
Да ,но ние бяхме на конкурс! А за плажа много контене не е нужно и аз нямам МОЛ,най-близкия ми е на 50 км, във В.ТЪРНОВО,но често го посещавам,а твоя герой най-добре да стане спасител на плажа,хем ще е гларус, хем ще му плащат!

Мляс,мляс Пегас!
цитирай
13. анонимен - Воистина, плашилото уондър е на...
01.08.2010 23:23
Воистина, плашилото уондър е нахлуло пак.
цитирай
14. tili - Е, туй пък дето си на плажа
01.08.2010 23:51
направо тръсна ме в паважа ;(((
Като си спомня, че и аз
допреди седмица там бях...
Високо вдигай ти криле,
не е моренцето до колене ;-)))
Без гащи си ходи спокойно.
Какви ти гащи - в Grand Mall
се пазарува алкохол!

Другото - друг път.
цитирай
15. pegas08 - Драги Куш, добре дошъл!
02.08.2010 06:47
kushel написа:
Или моите похвали не струват. Добре, че не съм обидчив. Уточнявам, че гларусите в момента не висят в нета. На друго място размахват криле.

Никакво триене вече без плажно масло.
Виртуален ми е героят, Мрежов, другият е на пясъка!
Благодаря , че намина!
цитирай
16. pegas08 - Кутийке мила, този на плажа е от ден до пладне,
02.08.2010 06:49
heartshapedbox написа:
Да ,но ние бяхме на конкурс! А за плажа много контене не е нужно и аз нямам МОЛ,най-близкия ми е на 50 км, във В.ТЪРНОВО,но често го посещавам,а твоя герой най-добре да стане спасител на плажа,хем ще е гларус, хем ще му плащат!

Мляс,мляс Пегас!


а Мрежестият е вечен...докато си плаща таксата за нета!
Така мисля аз! Пляс!
цитирай
17. pegas08 - Ах, ти Тили, пак мечти.
02.08.2010 06:54
Пиян, без гащи,плаж, нали?
Поетично е , защото,
не каза нищо за перото!
цитирай
18. alexiev63 - Привет "луда главо"!
02.08.2010 08:38
Идвам на морето, да си попека и аз задника малко, а ти ако ме зърнеш без гащи на плажа, не ме обаждай, че някай да не ми го щракне, и хоп на първа страница, че после как ще си пазя задника!?
цитирай
19. pegas08 - Алекс, вече не гарантирам нищо.
02.08.2010 08:44
Видя какво стана на" Тайната вечеря на поетеските". Уж на тъмно, после на светло, после разправии, кой ми снима кюфтето!

Така че, само с гащи, братко...топ -гащи!

И леко да е на сърцето!
Сии ю!
цитирай
20. panazea - Морето си е хубаво!
02.08.2010 14:32
Ех , Гларусче!
А младежите завладяха плажа ! На първа линия ! При вълните! И на мутрите им скроиха шапка! Небето се прояснява! Изгрява Слънце на хоризонта!
цитирай
21. dengubara - Пегас, на гларус ли си се маскирал!
02.08.2010 15:19
Недей така, ти можеш повече да носиш!

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pegas08
Категория: Изкуство
Прочетен: 1415267
Постинги: 1084
Коментари: 5735
Гласове: 12811
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930