Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2010 06:23 - Моята молитва #701
Автор: pegas08 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1389 Коментари: 8 Гласове:
7

Последна промяна: 15.05.2010 06:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Personal Jesus- Depeche Mode

http://www.youtube.com/watch?v=26DD0JwAbAc
Моята молитва

 

"Благословен бог наш..."

 

 

О, мой боже, правий боже!

Не ти, що си в небесата,

а ти, що си в мене, боже -

мен в сърцето и в душата...

 

Не ти, комуто се кланят

калугери и попове

и комуто свещи палят

православните скотове;

 

не ти, който си направил

от кал мъжът и жената,

а човекът си оставил

роб да бъде на земята;

 

не ти, който си помазал

царе, папи, патриарси,

а в неволя си зарязал

мойте братя сиромаси;

 

не ти, който учиш робът

да търпи и да се моли

и храниш го дор до гробът

само със надежди голи;

 

не ти, боже на лъжците,

на безчестните тирани,

не ти, идол на глупците,

на човешките душмани!

 

А ти, боже, на разумът,

защитниче на робите,

на когото щат празнуват

денят скоро народите!

 

Вдъхни секиму, о, боже!

любов жива за свобода -

да се бори кой как може

с душманите на народа.

 

Подкрепи и мен ръката,

та кога въстане робът,

в редовете на борбата

да си найда и аз гробът!

 

Не оставяй да изстине

буйно сърце на чужбина,

и гласът ми да премине

тихо като през пустиня!...



Тагове:   Моята,   молитва,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. divna8 - И днес - както винаги - творчеството на Ботев продължава да е актуално и по същество!!!
15.05.2010 07:20
Не оставяй да изстине

буйно сърце на чужбина,

и гласът ми да премине

тихо като през пустиня!..."
***************************

Талантът му заслужава поклон!!!
цитирай
2. blagovestie - :))
15.05.2010 10:36
Не ти - боже, така, както те възприемат някои според собствените си интереси и интерпретации, а Ти, Господи, Който ме създаде и умря за мен, Който бдиш над душата ми и плачеш всеки път, когато изневеря на себе си и Теб (а аз Те разплаквам често).
Не ти, който си изповядван от мнозина без да те познават, опитвайки се само страх и фалшива почит да създават. А Ти, Който Си навсякъде, във всичко и на най-съкровеното местенце в мен, където е Твоят храм и олтар...
Хубав ден, Пегас! :)))
ПП: И затова е велик Ботев, защото няма разминаване между идеи и начин на живот; и защото е виждал дълбоко под повърхността.
цитирай
3. kleopatrasv - :)}}}}}}}}
15.05.2010 10:48
:)}}}}}}}}
цитирай
4. pegas08 - Ди, това е моят извор на енергия!
15.05.2010 14:25
divna8 написа:
Не оставяй да изстине

буйно сърце на чужбина,

и гласът ми да премине

тихо като през пустиня!..."
***************************

Талантът му заслужава поклон!!!


Мисля, че не се разминава с Депеш Моуд?
цитирай
5. pegas08 - На едно мнение!
15.05.2010 14:27
blagovestie написа:
Не ти - боже, така, както те възприемат някои според собствените си интереси и интерпретации, а Ти, Господи, Който ме създаде и умря за мен, Който бдиш над душата ми и плачеш всеки път, когато изневеря на себе си и Теб (а аз Те разплаквам често).
Не ти, който си изповядван от мнозина без да те познават, опитвайки се само страх и фалшива почит да създават. А Ти, Който Си навсякъде, във всичко и на най-съкровеното местенце в мен, където е Твоят храм и олтар...
Хубав ден, Пегас! :)))
ПП: И затова е велик Ботев, защото няма разминаване между идеи и начин на живот; и защото е виждал дълбоко под повърхността.


Да го пазим!
цитирай
6. pegas08 - Царице!
15.05.2010 14:28
[quote=kleopatrasv]:)}}}}}}}}[/quotе

Moritoris ta salutant!
цитирай
7. alexiev63 - Първа молитва
15.05.2010 15:13
Ти който си на небесата
моля те всички ни спаси,
нека няма злоба и омраза
такъв свят ни сътвори.

Нека няма войни и разпри
Исусе моля Те от сърце,
светът ни спаси, много моля Те
пред Теб съм на колене.

Тебе ще се аз отдам
на Теб ще служа вечно аз,
щастието мое Ти ми намери
Исусе моля те спаси.

Исусе наш всички ни спаси
ний сме твоите чада,
изгони от нас лукавий сатана
Исусе наш спаси.

10.10.1990 г. 16:40 h.
цитирай
8. sunny2 - Благодаря ти, Pegas08, че ми спомни "Моята молитва"! Истинната.
15.05.2010 21:37
"Не оставяй да изстине

буйно сърце на чужбина,

и гласът ми да премине

тихо като през пустиня!..."



цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pegas08
Категория: Изкуство
Прочетен: 1399029
Постинги: 1084
Коментари: 5735
Гласове: 12811
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031