Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2010 16:43 - Бог е с нас #568
Автор: pegas08 Категория: Изкуство   
Прочетен: 498 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 20.02.2010 07:16



http://www.youtube.com/watch?v=U5GOgjhQarc

Не значат нищо името,
ни възрастта ми днес.
Роден съм в оня славен край,
наречен  Мидъл Уест.
От малък ме научиха
послушен да съм аз.
щастлив да съм в Америка,
защото бог е с нас.


От книгите добре разбрах
кога, защо и как
избихме индианците,
сломихме своя враг.
И как за индианците
ударил смъртен час.
Страната възмъжавала
защото бог бил с нас.


Войната ни с  Испания
отдавна отшумя.
А после бихме се на юг,
на собствена земя.
Героите по име знам,
повтарям ги на глас.
Умрели с пушка в ръка-
и бог пак бил е с нас.


Голямата война превърна
света на пух и прах.
Защо участвахме в нея,
така и не разбрах.
Но после с гордост я приех,
С войната свикнах аз.
О, мъртвите не се броят,
когато бог е с нас.


Последната война, деца,
с лаври ни покри.
И станахме с фашистите
приятели добри.
Какво, че милиони хора
са умъртвили с газ?
Нали и немецът е казвал:
"Добрият бог е с нас."


Разказват за руснаците
все ужаси безброй.
Започне ли война отново,
уж с тях ще водим бой.
Това у мене всява страх
и нямам мира аз.
Но пак приемам всичко смело,
защото бог е с нас.


Натрупахме оръжия,
най-страшни този път.
И ако гръмнат някой ден,
света ще разрушат.
Натиска леко копчето
облеченият с власт
и край на нашата земя-
макар че бог е с нас.


А често в мрачни мигове,
на размисъл отдаден,
си спомням, че Исус Христос
с целувка бе предаден
И питам се...Сами решете,
оставям го на вас-
дали в градината до Юда
сам бог е бил тогаз?


И тъй, сега, като вървя,
до болка уморен,
в душата ми нахлува смут,
немее всичко в мен.
Но мисля: над света виси
невиждана злина.
Щом бог е с нас, то нека той
спре третата война.

Боб Дилан
----------------


Тагове:   НАС,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. razkazvachka - Българската версия
19.02.2010 17:38
вж. Обесването на Васил Левски
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pegas08
Категория: Изкуство
Прочетен: 1405633
Постинги: 1084
Коментари: 5735
Гласове: 12811
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930