Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2009 20:21 - Будител на годината- предпразнично! @361
Автор: pegas08 Категория: Изкуство   
Прочетен: 686 Коментари: 4 Гласове:
1



По случай предстоящия празник!
Само за мъже!


Уважаеми Господа, мили братя!
Предлагам да седнем по чаша и да изберем будителка на годината.. Но не такава по Кама Сутра, а според  "приноса в духовното израстване на нацията". Всеки заинтересован блогер, брат,  нека класира три избраннички на сърцето и ума си и да ги изпрати  при мен. Изборът да бъде по следните Показатели( примерни) :1. брой на авторски постинги, а не на тумба - лумба от бокса,2. Доказан принос в науката или изкуството,3.Безспорен авторитет в професионалната общност.
Класиране, примерно:
1. Мария Кюри-3т.
2. Бритни Спиърс-2т.
3. Мери Попинз - 1т.

Моля да публикувате обявата в свои постинги, за да триумфира начинанието. Да победи най- добрия! Краен срок 30. 10. до която година стигнем, до тогава.
Бог да ни пази!



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - Да ти кажа честно: много съм затр...
26.10.2009 20:59
Да ти кажа честно: много съм затруднен. Много голяма е базата, има толкова много добри, такива каквито са ме затрогвали от костен мозък до космос или такива които са провокирали мисълта ми, каквито ме водят към духовното или обратно към световното, от които черпя полезна информация и заместват всички останали новинарски медии и такива каквито заместват лайф-стайл медиите, невероятни поетеси, много добри разказвачки с различни маниери.

Признавам си: не, не съм способният, имам си предпочитания, капризен съм даже, нещо което избягвам да покажа, но е факт. И все пак, твърде много ми идват добрите.

Знаеш ли какво направи сега ти?
Накара ме да осъзная, колко много повече е за мен блога, отколкото и без друго го чувствам.
цитирай
2. pegas08 - В началото бе Стеф.
26.10.2009 21:20
Такава е повелята. Всичко се решава от другаде. И Рече той...много са добрите.
Но, братко, говорим за първите три. Хайде: Хера, Атина, Афродита и...стана търкала! Оле!
Разбирам те, Майсторе...Кофти е . Може да останем с по три фенки, като оня виц: И трите ли , дядо попе? Бъди смел!
цитирай
3. ka4ak - обичам цветята!
26.10.2009 21:56
направо ги обожавам!Искам само да са цветя,за да мога да ги разпознавам и желая!!!
цитирай
4. pegas08 - Качак и аз ги обичам!
27.10.2009 14:53
Но...цветята са различни. А знаеш и те си имат своите стадии на развитие. Иначе са изкуствени, като ония от Холивуд.
Надявам се , не твърдиш, че ги обичаме само заради аромата. Или заради красотата. Всъщност...има ли умно цвете? Не може да няма?
Ще помисля.
Благодаря ти. Нека все пак да класираме цветята. Те го искат. Иначе става Оксфордска ливада. Бил съм там. Всеки ден я обгрижват, красива е, студентска, готина ... Но - ливада. Отделно подреждат супер цветята. Там е раят, наслаждението. На ливадите се повъргалях и си тръгнах...
Това е. И при нас... Овъргаляме се малко и чао!
Защо?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pegas08
Категория: Изкуство
Прочетен: 1414985
Постинги: 1084
Коментари: 5735
Гласове: 12811
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930