Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2009 18:56 - Обичам те! 336# Евъргрийн
Автор: pegas08 Категория: Изкуство   
Прочетен: 725 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 07.09.2009 20:54



http://www.youtube.com/watch?v=IAjGdmFKf8E

Обич, орисия, огън обзема
Бяло блаженство, безумна болест
Искам изящна изворна истина
Чакам часове човека чаровен
Aко аз ами азът агония
Миг мимолетен мечтана магия


Творецът тялото твое такъв
Екстаз езически екстремно ела





Заб.пост325
Дискусията за зелника продължава . Вече има продължение при желязната Panazea. Имам и първият опонент, който се осмели да ме опровергава, че не сме баш в зелника! Хвала на жената, която разбира от самураи- Хикари!
Едно уточнение само, ако позволи, духовно, естествено , че сме ехееее нагоре, но класациите говорят плачевно друго.  И в любовта сме неземни, но в Сандански е пълно с малолетни проститутки и т.н. Сори!


Тагове:   обичам,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kleopatrasv - УСМИХНИ СЕ Усмихни се - има още ...
08.09.2009 00:43
УСМИХНИ СЕ
Усмихни се - има още много време
пред нас се стелят пътища и години
дни безчетни подреждат се без бреме
в безкрайни мигове се таят съдбини

Усмихни се - има още много прелести
искрите ще разпръсквам окрилено
мечтай – не спирай на кръстопъти
мечтите се раждат изведнъж смилено

Усихни се - има още място в сърцето ти
приютена съм и в душата ти съкровено
попивай тихо сълзите ми и не плачи
те стичат се без стон съвсем олекотено

Усмихни се - има още много сънища
загадъчно от луната ще те гледам смирено
затваряй очи и заспивай в сбъднища
в деня ще те следвам суеверно

Усмихни се - има още много препятствия
сигурна съм ще ги преминеш вдъхновено
познал си болка и тревога в нечии обятия
и изгрев нов с чудната надежда уединено

Усмихни се - има още пътища
не спирай - пред теб стоя тихо немирно
сега се връщам от моите тъжни тържища
и път кроя към теб с любов безспирно

Усмихни се - има още много начини
слънчеви мечти те водят към мен прояснено
за миг любов те пленяват чувства затлачени
море от мъки ше преплуваш настървено

Усмихни се – има още много болки
ще ме намериш там някъде отвъд спотаено
вземи ме щом не можеш да дойдеш непременно
и да ме забравиш поне за някой ден определено

Клео
цитирай
2. amrita - Я, тоя каламбур съм го изпуснала
11.09.2009 19:14
виж, аз обичам да ги затварям в кутийки:

И Н С О М Н И Я
Н Е Р Е А Л Н И
С А.С Ъ С С Ъ Н
О Т П Ъ Р В О М
М А Н И Е Р Н О
Н Е Н А Д Н А С
И С К А М С Ъ Н
Я И Н М О С Н И

На Word с различни цветове и подходящ шрифт става много хубаво квадратче.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pegas08
Категория: Изкуство
Прочетен: 1405571
Постинги: 1084
Коментари: 5735
Гласове: 12811
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930